dimecres, 24 de març del 2010

Teixos

Cap a l'octubre passat al garden del poble vaig trobar aquest teix molt be de preu i me'l vaig endur cap a casa, l'hi vaig intentar fer alguns murgons per tenir mes arbres, però com que ho vaig fer fora d'època no m'han funcionat, així i tot com que ja estem a la primavera i el substrat en que venia no m'agradava gens, aquest diumenge l'he trasplantat a un substrat molt millor, he fet un poda de formació molt basica, ja que encara no tinc gens clar el disseny, al final després de treure tota la terra ha resultat que eren 2 teixos diferents, millor per mi.

Teix 1, he deixat dues branques baixes que soposo que en el futur alguna es convertirà en la principal, per la part de dalt està tot obert, te moltíssims brots, o sigui que no crec que sigui molt complicat trobar en el futur les branques indicades pel disseny, només l'hi he fet un jin molt basic a una branca que he podat ja que no tenia gens de conicitat.
Teix 2, he pogut deixar mes fulles a la part aérea, així i tot res de disseny, cultiu... he tret una mica d'escorça morta al tronc i m'he trobat un shari natural molt bonic a la base de l'arbre, realment com el disseny de la natura cap...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada