dilluns, 15 de març del 2010

Podant el magraner

Aquest es el magraner que vaig comprar al viver d'en manuel valiente el Juliol passat, en concret el dia de la terrible ona de calor, em va agradar la forma d'escombra que tenia vestit, de fet com que no en tenia cap no se com va passar pero se'm va quedar enganxat als pantalons i va venir cap a casa amb mi. L'arbre estava força deixat de la ma de deu, moltes branques rectes per falta de pinçats i un substrat lamentable per falta de trasplantament, però tot això es podria solucionar de cara el trasplantament de primavera.

Un cop l'arbre va entrar a la tardor i sense fulles els defectes encara es van accentuar mes, una estructura massa recta, massa branques principals i una caòtica ramificació, només me'l podia mirar i remirar per veure com podria solucionar aquell despropòsit d'arbre

Per fi època de trasplantaments i aquí el torn del magraner, una mica de filferro per posicionar les branques principals, poda de una branca que no m'acabava de fer el pes, i sobretot adobar les arrels, això ja comença a semblar-se a un arbre, ara només esperar a que broti per poder podar la ramificació secundaria i així assegurar que no retiri saba i m'assequi cap branca important.
Un mes i poc després ja he pogut fer una poda amb cara i ulls, he podat per sobre de brots actius, ara esperaré a que endarrereixi mes la brotació per poder podar me curt, així i tot veient com va evolucionant m'agrada molt la pinta que va tenint, per portar a casa uns 8 mesos el canvi es força notable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada