dijous, 24 de febrer del 2011

Ulmus "Doublas M2"

El novembre del 2008 vaig rescatar aquest om d'un solar junt amb l'altre que hi ha publicat abans el "cul gros" el vaig plantar en un test amb una barreja de turba i sorra gruixuda i a esperar que brotés... cosa que va fer com a bon om que es...
Va anar tirant i com veia que estava fort el vaig començar a pinçar i fins i tot a enfilferrar per poder fer-me a la idea del futur disseny.
El gener va tocar trasplantament, després de podar les arrels i les branques va quedar així... estic molt content del cultiu que ha tingut aquest any, ja que te una base molt prometedora.
L'he plantat en un test provisional amb una mescla de pumicita, akadama i volcànica, el disseny final no l'acabo de tenir clar del tot, a veure si aquest any el vaig definint...
Posted by Picasa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada