dissabte, 27 de febrer del 2010

Buganvilla inesperada

Fa temps que ma mare es vol desprendre per problemes d'espai d'algunes de les seves plantes, i l'altre dia aprofitant que vaig anar-hi a dinar... em vaig endur el pack sencer, un jardinera enorme de clivies i una buganvilla força vella, ma mare diu que deu tenir uns 25 anys, o sigui que un cop a casa la he trasplantat.

Tenia una pila d'arrels gruixudes i llargues, vaja tot lo contrari de lo recomenable en bonsai.

O sigui que he fet una poda de formació força radical, primer pensava fer un doble tronc, però després de veure un greu problema de conicitat invertida m'he decidit a fer quelcom mes clàssic

Trasplantament clàssic a un test meu, una de les meves hipertufes d'entrenament, ara només resta creuar els dits i que broti.

2 comentaris:

  1. Eiii et pot quedar un arbret molt maco!
    Per cert els meus pares també viuen a Castellà d'Indies, un parell de carrers més amunt que tu. El nom de la casa es queda facilment per a qualsevol freak com jo!

    ResponElimina
  2. Hola David

    Gracies per el comentari, la veritat es que si que pot quedar una arbre xulo, només espero que a ma mare no li agafi un cobriment de cor quan vegi la seva buggy, i en quant a la casa, doncs que t'he de dir... només que la nostra gossa es diu Chewiee.... així anem... jejeje

    ResponElimina